Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

You are my sunshine! :)

Γεια σας, γεια σας!!! Έχω κεφια και μαλλον θα οφειλεται στο γεγονος ότι κοιμηθηκα λιγουλακι!!! :) ΤΟ ΣΚ που μας περασε η Κατερίνα μας οργάνωσε ενα online crop για το Scrapbookers in Greece. To crop στεφθηκε με μεγαλη επιτυχια και οι συμμετοχες ήταν όλες εξαιρετικές! Οι προκλήσεις ήταν εννεα συνολικά αλλά εγώ πρόλαβα να παρω μερος μονο σε μια και μαλιστα δεκαπεντε λεπτά πριν εκπνευσει η προθεσμια... Συμμετειχα στην πρόκληση της Κατερίνας η οποια μας πρότεινε ενα πανεμορφο σκετς. Και ενω δεν ειμαι του clean n simple, πως μου ηρθε αμεσως το τι θελω να κανω?????!?! :) Ο μπομπος μου βεβαια προσφερεται για τετοιες συνθεσεις! Αυτο το τραγουδακι του το τραγουδω πολύ συχνα και ο μικρος μου το εχει συνηθισει και οταν το ακουει, κουναει τα ποδαρακια του σαν να χορευει! Η΄ απλά θελει να τρεξει να κρυφτεί απο τα φαλτσα της μαμας του! :) Εγραψα το journalling περιμετρικά ακολουθωντας το περιγραμμα που ειχε σχεδιασει η Κατερίνα κι εβαλα τη φωτο μεσα σε πλαισιο polaroid το οποίο εφτιαξα με το square framelit (βεβαια δεν το πετυχα και πολύ, βγηκε μαλλον χοντρο το πλαισιο, χμ...) Ψεκασα με γαλαζιο μιστ για το φοντο και χρησιμοποιησα χαρτια απο τη σειρα Playground της Echo Park. Οι ροζετες εγιναν με το αγαπημενο die του Τίμη! :) Η μικρή Polaroid κολληθηκε με διαστατικο αυτοκολλητο για όγκο. Με αυτη τη συνθεση θα παρω μερος και στην πρόκληση του Get Creative που μας ζητουσε να συμπεριλαβουμε τον Ήλιο στη σύνθεση μας. Φιλια!!!

11 σχόλια:

  1. Τι όμορφη και γλυκιά σύνθεση Βάλια μου! Ο μικρός είναι καταπληκτικός με σούπερ χαμόγελο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ χαρούμενη σύνθεση! Μου αρέσει πάρα πολύ και η χειρόγραφη κορνίζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη, καθαρή με έντονα χρώματα και ωραίο στήσιμο! Καλή επιτυχία Βάλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία και χαρούμενη! Για τον κούκλο μπέμπη τα έχουμε πει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φοβερή φάτσα ο μικρός φοβερή και η σύνθεση!!!!Χαρούμενη και πολύχρωμη! Καλή επιτυχία Βάλια μου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχου!!γλυκας ειναι!
    μου αρεσει πολυ η σελιδα σου!!
    ευχαριστουμε πολυ για τη συμμετοχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το στυλ μου αρέσει πολύ και χαίρομαι κάθε φορά που το βλέπω σε μπλογκ - καθαρό, τακτοποιημένο, λιτό, χαρούμενο!! Μπράβο σου, Βάλια... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βάλια πολύ όμορφη και χαρούμενη σύνθεση! Ταίριασες τα χρώματα άψογα με αυτά της φωτογραφίας!!! Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μ'αρέσει!Να μη λέω πολλά!!!!
    Παντως το απλό στυλ σου πάει πολυ.Πολύ καλή δουλειά.Μπράβο!
    Ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή και σου ευχομαι καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή