Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Καρτες για το Get Creative

Καλησπερα σε ολους! Ο Οκτωβρης ειναι μηνας καρτων στο Get Creative και με την κατασταση που επικρατει σπιτι, οι καρτες ειναι οτι πρεπει, μικρα project που προλαβαινω – λεμε τωρα – να ολοκληρωσω. Αποψε θα σας δειξω δυο καρτες.

Η πρώτη ειναι για την πρόκληση της Channa που ηθελε embossing. Η καρτα αυτη αρχικά φτιαχτηκε για την πρόκληση της Νατασσας, γιαυτο και τα λουλουδια και τα φυλλα ειναι χρωματισμενα με distress inks. Οταν ομως βγηκε η πρόκληση για το embossing, ενιωσα πως εκει ταιριαζε καλύτερα η καρτα.

IMG_2991

Μια κοντινη

IMG_2987

Και η καρτα μεσα

IMG_2988b

 

Η δευτερη καρτα ειναι για την πρόκληση της Ολγας και ηθελε banners, και η πλάκα ειναι πως τοσα χρονια banners δεν εχω φτιαξει ποτε. Εφτιαξα μια καρτα για μια μπεμπα που γεννηθηκε πριν λιγες μερες, για την οποία εφτιαξα κι ενα αλμπουμ για το μαιευτηριο που θα σας δειξω συντομα.

bundle of joy

Τις υπολοιπες καρτες – οσες εχω ετοιμες δηλαδη, θα σας τις δειχνω σιγα σιγα.

Φιλακια!!!

10 σχόλια:

  1. πολυ ομορφες και οι δυο βαλια αλλα τα λουλουδια της πρωτης μου κλεψαν την καρδια !!!! υπεροχα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες!!!!!Αλλά και εγω διαλεγω την πρωτη!Και εχω από αυτα τα όμορφα λούλουδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βάλια είναι υπέροχες!!! Και σου λέω ειλικρινά, αυτά τα λουλούδια μου αρέσουν ΤΡΕΛΑ (και ναι, πολύ περισσότερο από τα λουλούδια της prima, χιχιχι). Είναι καταπληκτικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βάλια μου είναι υπέροχες και οι δύο! Μου άρεσαν πάααρα πολύ! Σε ευχαριστώ πολύ έπαιξες μαζί σου στο get creative!
    Ολγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Gorgeous cards i love the flowers you made I assume they are handmade!!....
    thanks so much for playing with us at Get Creative this month!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καταπληκτικές και οι δύο!!! τα δε λουλουδια φανταστικα...όντως τυφλα να χει η Πρίμα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες καρτούλες!!! Μ'αρέσουν και οι δύο αλλά νομίζω ότι η πρώτη είναι τόσο πολύ "εσύ" που φωνάζει "Βάλια" από μακριά!!! χαχαχα!!! Εκπληκτικά αυτά τα λουλούδια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Wow, such a pretty card, lovely wedding card. the flowers are gorgeous. thank you for joining my challenge at get creative. channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή